BBC-ի տեղեկացմամբ՝ Դոնալդ Թրամփը հայտարարել է, որ առայժմ չի ցանկանում նոր պատժամիջոցներ սահմանել Ռուսաստանի նկատմամբ, որպեսզի չվնասի խաղաղ գործընթացին։ Նրա դիտարկմամբ՝ ռուս-ուկրաինական հակամարտությունը պետք է մնար Եվրոպայի խնդիրը, ԱՄՆ-ը չպետք է միջամտեր, և եթե էական առաջընթաց չլինի, ԱՄՆ-ը իր դերը կարգավորման հարցում կզիջի Եվրոպային։ Նա հավաստիացրել է, որ ամերիկացի զինվորներ ՈՒկրաինայում չեն լինի։                
 

Փոքր քաղաք է, ծանոթ-բարեկամը` շատ, դահլիճների նստատեղերը` սահմանափակ

Փոքր քաղաք է, ծանոթ-բարեկամը` շատ, դահլիճների նստատեղերը` սահմանափակ
25.07.2014 | 10:50

Ավարտվեց «Ոսկե ծիրան» երևանյան 11-րդ միջազգային կինոփառատոնը: Միառժամանակ կքննարկվեն` ինչո՞ւ հաղթեց ուկրաինական կինոն, ինչո՞ւ «Փարաջանովյան թալերը» հանձնեցին հրեա ռեժիսորին, ինչի՞ համար է այս ճոխությունը աղքատ ու կինո չունեցող երկրում և այլն, և այլն։ Իհարկե, տարվա կարևորագույն մշակութային իրադարձությունը գլխավորապես լուսաբանվում է դրական լույսի ներքո, ինչին և արժանի է, հետոսկեծիրանյան նոթերս, սակայն, այլ խնդիր են շոշափում:
Փառատոնն այս տարի մեկնարկեց հուլիսի 13-ին: Բացման հանդիսավոր արարողությունը տեղի ունեցավ Ալեքսանդր Սպենդիարյանի անվան ազգային ակադեմիական թատրոնում: Փառատոնի բացմանը (նաև փակմանը) մասնակցել կարող են միայն հրավիրյալները: Արժե՞ ասել, որ այս և նման միջոցառումները լրագրողի համար տոն չեն, այլ աշխատանք: ՈՒստի և անբացատրելի է կազմակերպչական հարցերով զբաղվող անձանց կողմնապահ վերաբերմունքը լրատվամիջոցների (գուցե նաև` լրագրողների) նկատմամբ: Թե ինչո՞ւ հանդիսությանը մասնակցելու հրավիրատոմս կամ գոնե մուտքի տոմս չի տրամադրվում, ասենք, «Իրատես de facto»-ի լրագրողին, այս հարցի պատասխանն ինձ ոչ ոք չտվեց: Ասացին` հրավիրատոմսեր չկան: Կարելի էր և ըմբռնումով մոտենալ, եթե հանդիսությունից ժամեր առաջ այլ լրագրողների մուտքը հավուր պատշաճի ապահոված չլինեին: Էլ չասենք, որ սույն լրատվամիջոցներին մինչ այդ էլ պատվել էին` հրավիրատոմսերն ուղարկելով իրենց հասցեներով: Ինչ-որ չեմ հիշում, որ «Իրատեսին» նման կերպ պատվեին: Լավագույն դեպքում, մուտքի տոմսի են արժանացնում: Ես չգիտեմ` կա՞ լրագրող, որ հաճույք է ստանում, երբ դահլիճ մտնելիս հսկիչից հրահանգ է ստանում` «անկյունում կանգնեք, մինչև մարդիկ նստեն», կամ «անցեք, բայց չնստեք»:
ՈՒ հարց է առաջանում (ֆիլմերի ցուցադրությունների և այլ առիթով), հրավիրյալներից քանի՞սն են կինոյի աշխարհի մարդիկ, պաշտոնյաներ, մշակութային գործիչներ, և քանիսն են խնամի, ծանոթ, բարեկամ, կամ ինչո՞ւ է լրագրողների մի մասը բազմած աթոռներին, մյուս մասը` ոտքի վրա: Ո՞վ է որոշում` ո՞ր լրատվամիջոցներն են արտոնյալ և ինչո՞ւ: Գուցե վարկանիշային աղյուսակ կա, որից անտեղյա՞կ ենք: Գրեթե համոզված եմ, որ որոշողները «վերևներում» չեն: Որովհետև «վերևներում» անհամեմատ հարգալից ու բարյացակամ վերաբերմունք են ցուցաբերում: Հասկանում եմ` փոքր քաղաք է, ծանոթ-բարեկամը` շատ, դահլիճների տեղերը` սահմանափակ, բայց գավառական այս մոտեցումը միջազգային հնչողություն ունեցող փառատոնին հարիր չէ: Առավել ևս, երբ խոսքն իրենց մասնագիտական պարտքը կատարող անձանց է վերաբերում:


Արմինե ՍԱՐԳՍՅԱՆ

Դիտվել է՝ 1068

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ